Retur- og afbestillingspolitik Bolder Loft

Bolder Loft Returpolitik

Hos Bolder Loft stræber vi efter den bedste kvalitet og service. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere det i henhold til nedenstående betingelser.

Returprocedure

For at registrere en returnering, send venligst en e-mail til hello@bolderloft.nl med følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Årsag til returnering

Afkølingsperiode og returbetingelser

Du har 14 dages betænkningstid efter at have modtaget din ordre. For at være berettiget til returnering skal varerne være ubrugte og i original emballage.

Returneringssted: Produkter skal altid returneres til vores lager i Bladel eller Zwaag (Holland) .

Returomkostninger: Da der er tale om store produkter, der ikke sendes via en standard fragtmand, er returomkostningerne som følger:

  • 1,21 € pr. kg til transportomkostninger.
  • 0,21 € pr. km for distanceomkostninger.

Vælger du selv at returnere varerne til lageret, vil der ikke blive opkrævet yderligere omkostninger .

Annullering af forudbestillinger og bestillingsprodukter

1. Afbestillingspolitik for forudbestilling

Ved afgivelse af en forudbestilling hos Bolder Loft accepterer kunden vores vilkår og betingelser, herunder annulleringspolitikken.

  • 14-dages betænkningstid : Inden for denne periode kan ordren annulleres uden at angive nogen grund. I så fald opkræver vi 25% af den samlede ordreværdi som annulleringsomkostninger.
  • Efter 14 dage : Efter fortrydelsesperioden er det stadig muligt at annullere, i hvilket tilfælde vi opkræver 25% af den samlede ordreværdi .
2. Annulleringspolitik for bestillingsfremstillede produkter

Der er ingen lovpligtig fortrydelsesperiode for produkter, der er specialfremstillet efter mål eller personaliseret. I tilfælde af annullering opkræver vi 25% til 100% af ordreværdien, afhængig af ordrens status (f.eks. om produktionen allerede er startet).

3. Annulleringsprocedure

For at annullere en ordre skal kunden kontakte vores kundeservice via hello@bolderloft.nl . Vi behandler annulleringen og informerer kunden om eventuelle omkostninger og videre håndtering.

4. Rimeligheden af ​​afbestillingsomkostninger

Afbestillingsgebyret er beregnet til at dække de omkostninger, vi som virksomhed afholder, såsom reservationer, logistiske forberedelser og administration. Vi bestræber os på at holde disse omkostninger så lave som muligt.

5. Spørgsmål og tvister

Hvis du har spørgsmål til denne politik eller eventuelle tvister, kan kunder kontakte vores kundeservice. Vi tilstræber en fair og gennemsigtig løsning i overensstemmelse med gældende lovgivning.